Konu
Baylar Bayanlar...
13-02-2014, 03:15:06
#30
Yeniceri
Bütün ümidim gençliktedir
Nerden buluyorsun böyle alan adlarını valla şaşıyorum
Hayırlı olsun. İnsanın " Keşke benim olsa " diyesi geliyor
Allah güzel günlerde kullandırsın.