StrKral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar işten yeni ayrıldım. Küçüğüne büyüğüne bakmadan bir yerden başlamak lazım 20 yıllık birikimi paylaşacağım düzenli ödemesini yapabilecek arkadaşlarla 3 siteye yetişebilirim. Çalışmak istiyorum özgün,yarı özgün makaleler yazabilir içeriği zenginleştirebilirim.
Teklifleriniz için teşekkür eder.
iyi çalışmalar dilerim.
24 saat evde olacağım.

Ayrı yeten mail konusunda çalışmak isteyende olursa çalışabilirim.
Ben de ucretlendirme hakkinda PM alabilir miyim acaba?