Vesselam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bahsettiğiniz gibi, şu şekilde ;

Listede bulunan sitelerden sub domain şeklinde bir blog oluşturduğunuzu düşünelim örnek ;

vesselam.blogspot.com
vesselam.wordpress.com

Senuke 2 aşamalı çalışmakta eğer sorunuz programın çalışma mantığı ise,

İlk olarak hesaplar oluşturulur, sonrasında mail doğrulamalası yapılır, ilk başta belirlediğiniz makale bütün bloglara linkli şekilde gönderilir ve sonrasında size bir rapor çıkarır program.

Ayrıca spinli şekildede her blog'a farklı bir makale gönderebilirsiniz, spin konusunda bilgiyi ise https://www.r10.net/google-optimizasy...-programi.html şu konudan öğrenebilirsiniz.

İyi geceler.

Selam herkeze bakalim anlamiymiyim..

bloglar aciyoruz yukarda belirtiyi gibi ve sonra bu bloglari bir programa bagliyoruz "Senuke 2" ve makalemizi yaziyoruz ve bu butun bloglarda cikiyor.
Programi neden bulucaz?
Sacma sapan bisi yazdiysam affola,