şikayet ettiğiniz tbm ler bende olsa şuanda maldivlerde havuzumda limonatamı yudumlarken bu mesajı yazmıyor olurdum
0,03 TL bende. ben ne diyeyim

şikayet etmiyorum hocam da haksız yere tıkları saymaması canımı sıkıyor yoksa size göre halimize bin şükür