s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şikayet ettiğiniz tbm ler bende olsa şuanda maldivlerde havuzumda limonatamı yudumlarken bu mesajı yazmıyor olurdum

0,03 TL bende. ben ne diyeyim
şikayet etmiyorum hocam da haksız yere tıkları saymaması canımı sıkıyor yoksa size göre halimize bin şükür