Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba,
js dosyasını her seferinde kod ile açıp düzenleme yapmak ve kaydetmek gerekecektir fakat bu pek efektif bir işlem olmaz diye düşünüyorum.
Onun yerine (Hiç kullanmadım fakat küçük bir test yaptım rahat bir şekilde çalışıyor) bir asp dosyasını javascript gibi çağırıp içindeki verileri dinamik olarak kullanabilirsin. Böylece asp dosyana dışarıdan veri de yollayabilirsin. Daha kullanışlı olabilir.
<script src="js.asp?veri=x"></script> gibi mesela.