Valla reklamdaki kendi beğenmediği fiyatlara doğru gidiyorlar. 70 liraya gömlek diyor bi gidiyorsunuz pazar malı gibi sonra 70 ona vereceğine 100 şunu alalım diyorsunuz alıp çıkıyorsunuz. Ben almadım gerçekten mağazalarında hem hizmet ve güler yüz yok hemde ciddi anlamda pahalı.