Hocam LG bulaşma. Ne kadar iyi olursa olsun iPhone ile kıyas edilemez. Niye dersen. Zamanında 4S ve S2 kıyaslanıyordu. Samsung S2 aldım. Şimdi kap bile bulamıyorum telefonuma. Ama yolda yürürken, çarşıda, pazarda hep iPhone için ürünler satılıyor. İçinde hep bir ukte kalıyor iPhone gördüğün zaman. Tercihim kesinlikle iPhone.