Dostum ekledim aynen belirttiğin şekilde ama yine sunucu bulunamıyor. acaba sunucuda birşeye izin mi vermek gerekiyor? Bu özellik kapalı olabilir mi acaba?
direk olarak bu şekilde bir kayıt oluşturmanız yeterli olacaktır, eğer bu kaydı oluşturamıyorsanız default web sites'i silin...