Dostum ekledim aynen belirttiğin şekilde ama yine sunucu bulunamıyor. acaba sunucuda birşeye izin mi vermek gerekiyor? Bu özellik kapalı olabilir mi acaba?


SanalSunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


direk olarak bu şekilde bir kayıt oluşturmanız yeterli olacaktır, eğer bu kaydı oluşturamıyorsanız default web sites'i silin...