siirtsporlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sende biraz adam olda adam gibi sorunuma cevap ver bana ithamda bulup hırsızlıkla emek hırsızlığı ile suçlama herkesin yaptığı kendine

ayrıca emek hırsızlığı yapmıyorum türkçe çalışmam 1 defa kanal açtım türkçe oda senin gibi çekemyennler yüzünden bidaha uğraşmadım

benim çalıştığım kategori sochi olimpiyatları kalkıp beni dizi ile suçluyorsun utan utan böle bilip bilmeden kafadan sallamak kolay
Yazilarimi kelime kelime oku sonra beyin dedigimiz organi calistir sonrada gel buraya insan gibi yaz.

Ben örnek verdim dizi veya sana ait olmayan bir videodan bahsediyorum! Ben seni neden cekemiyeyim? Sükür Allaha ahlakim karakterim senin gibi degil!

Birde yalan iftira atiyorsun bu adama hoca demeyide kesin hayret birsey fikrimizi yazdik sacma sapan cevap verdin moralimi bozdun böyle insanlara ne yapsan kafidir (simdi sen bu kelimeyide anlamassin yeridir yani )

Görevli bi arkadas sunu uyarsin yada geregini yapsin