CennetKapisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz saygili ol kendi evinmi sandin burayi?

Zoruma ne gitcek seni insan yerine koydum cevap verdim birde coluk cocuk sahibisin biraz olgunlas utan utan
sende biraz adam olda adam gibi sorunuma cevap ver bana ithamda bulup hırsızlıkla emek hırsızlığı ile suçlama herkesin yaptığı kendine

ayrıca emek hırsızlığı yapmıyorum türkçe çalışmam 1 defa kanal açtım türkçe oda senin gibi çekemyennler yüzünden bidaha uğraşmadım

benim çalıştığım kategori sochi olimpiyatları kalkıp beni dizi ile suçluyorsun utan utan böle bilip bilmeden kafadan sallamak kolay