CennetKapisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biri emek veriyor dizi cekiyor veya kendi videosunu cekiyor sen geliyorsun bunu CALIYORSUN kendi kanalina yüklüyorsun VIDEO TELIF SAHIBI OLAN KISININ KAZANCINI ENGEL OLUYORSUN burda geliyorsun bana beyinden bahsediyorsun

senin gibilerine diyecek söz bulamiyorum sana basta insan gibi yazdim megersem karsimdaki insan degilmis
ulan adam olun biraz ben dizi mizi çalışmıyorum bu bir

ikincisi benim çalıştığım sistemi görsen ve nasıl emek verdiğimi bilsen aklın hayalin durur tamammı şimdi ikile

ayrıca hem bukadar zoruna gitmese böle yazmassın zoruna gitmesin çalış seninde olur


yani benim çalıştığım kategori ne yapacan bilsende bi faydası sana dokunmaz lakin ben kategoriye göre değil sistemim gereği kazanıyorum anladınmı