Konu
İnternetinde Yavaşlık Olan Kimse Yok mu?
11-02-2014, 22:58:22
#9
sergenyapim
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yavaş. Çok yavaş bende. Tıkır tıkır dolaşamıyorum nette.
Sansür dalgasından sonra birşeyler oldu. Yurtdışı sitelerine çıkışlarda da sorun var.