teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yavaş. Çok yavaş bende. Tıkır tıkır dolaşamıyorum nette.
Sansür dalgasından sonra birşeyler oldu. Yurtdışı sitelerine çıkışlarda da sorun var.