Yukarıda gördüğünüz gibi Sivas şartlarında normal değerler. Ama facebooktan tutun birçok siteye erişimim o kadar yavaş gerçekleşiyor ki, çıldırmak üzereyim. Tatil için geldim 1 haftadır Sivastayım, özellikle 3-4 gündür böyle.

Sizde de aynı durum var mı? Ne yapabilirim daha iyi verim almak için? Telefonumda da bağlanma anlamında aynı yavaşlık söz konusu. Denemediğim dns kalmadı.