Bildiğim kadarıyla bilet almak için son tarih 31 ocak 2014'tü. Yani bilet alınmayan kuponlar kullanım dışı oldu.

Yanlış biliyorsam ve bilet alınabiliyorsa bana da bir kupon lazım