Türk hesap mı istiyorsunuz yoksa proxy ile açılmış yabancı hesap olabilir mi? Konuya bu ayrıntıyı eklerseniz daha sağlıklı olur.
fark etmez hocam yabancı olması daha iyidir. proxy ile açılmış hesap tercih etmiyorum. önceden elinde olan varsa benim için daha uygundur