sakin olmak gerekiyor.
benim 87 k sitem 55k ya
46 k sitem 38 k lara kadar düştü
okulların açılmasına ve yeni güncellemeye bağlıyorum ben.
çünkü sıralamalarda da çok değişiklik var...
bu güncelleme ile çöp siteler gene ortalığa çıkmış...
imzana hastayım
ne üzerine kuruyorsun siteleri yani sektör nedir? site isimleri ile vs ilgilenmiyorum..xyz mi bu siteler?