iyi de sizin hataniz. 6 yildir bu forudmasiniz belki 6000 tane isimtescilden hsot almayin diye konular acildi. webmaster forumunda arastirasiniz once is yapacaginiz firmayi, basiniza problem gelmezdi.
host-domain almayı bırakın whois bile çekmeyin yanlış gösteriyor kendisine regliyor, log tutuyor