Ilgisizler. Batmaya mahkumlar. En basitinden aklima gelen; ticketlerin ilk bir kac kelimesini okuyorlar ya da sadece goz gezdiriyorlar. Hic bir islem için kullanmiyorum ve kullanmayacagim size de gecmis olsun hocam.
-telefondan gönderildi-
Evet Üstad bana geçmiş olsun...
Umurlarında değil.