Nesin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ilgisizler. Batmaya mahkumlar. En basitinden aklima gelen; ticketlerin ilk bir kac kelimesini okuyorlar ya da sadece goz gezdiriyorlar. Hic bir islem için kullanmiyorum ve kullanmayacagim size de gecmis olsun hocam.

-telefondan gönderildi-
Evet Üstad bana geçmiş olsun...

Umurlarında değil.