WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben site reklamı yaptırmıyorum kaçırdığına üzülen arkadaşlar var
Benim sitemim size değil ki genele

Adamın biri uyguama yapıyor 10m kişi utanmasa ayakta alkışlayacak..
Yok efendim kaldırıyormuş, yok efendim açıklama yapmış falan falan adam dünyanın gündemine oturdu..
Gerçekten anlamıyorum hiç mi derdiniz yok tasanız yok işiniz yok gücünüz yok..Herkes koyun gibi çoğunluk ne yapıyorsa aynısı yapılıyor.
Bu lafım tamamen belirli bir kitleyedir.