Konu
HTC One Alacağım kullananlar bir bakabilir mi ?
10-02-2014, 10:06:45
#9
yildirimx
Üyeliği durduruldu
safakkk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aylardır asphalt oynuyorum hocam hiç bir sorun yaşamazsın. Tasarımı tuşların çok içte olması dışında harika. Hayırlı uğurlu olsun
eyw hocam sevdim HTC yi