safakkk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylardır asphalt oynuyorum hocam hiç bir sorun yaşamazsın. Tasarımı tuşların çok içte olması dışında harika. Hayırlı uğurlu olsun
eyw hocam sevdim HTC yi