Ilk modelden ben de var giymekten bıktım o kadat saglam

cok rahat olmasa da rahatsiz da etmiyor.
Nike air in rahatligi tabii ki hiç bir yerde yok. Ama 2 hafta sonra parcalandi bendeki

garanti kabul etti ve boyle cok nadir olduğunu soylediler.
Vans in ayakkabilarininda oneririm onlar da gayet rahat ve şık duruyor. Uzun sure de giyebilirsiniz. Dışı gayet saglamdi ama ici parcalanmisti bendekinin.
Iyi alisverisler
Ekleme: bir arkadasimin ayaginda ortopedik bir sıkıntı vardı ve ortopedist new balance onermisti. Hafif yamuk basiyordu disa dogru.