bu iş vds ile olacak iş değil , okul ağına yoğunluk olacak dışarıya çıkan internet dandik olacağı için kampus içinden oibs sistemine daha rahat girebilirsiniz.
sabah 8-9 gibi okulda olup direk okulun network ağından bağlanırsanız bu işlemi başarırsınız.
yada ddoscuları çağıralım okulun network hattına saldırsınlar , siz okul içinden rahatlıkla girersiniz