Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende az çok senin gibiyim hocam. Liseyi normal bitiremedim haylazlıktan şu anda akşam lisesine gidiyorum.
Boştayım kendime bir yol belirlemem gerek, takipteyim iznin var ise.
Tabi ki hocam ne demek.
lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence en çok hangi alana ilgiliyseniz ona yönelmelisiniz. Diğerlerini yapmayın demiyorum hobi olarak yapın

Şaka bir yana Photoshop bilginizi geliştirirseniz güzel olur. Görüştüğüm şirketlerde bilgi-işlem departmanına genelde photoshop bilen ve bilgisayar donanım hakkında bilgisi olan elemanlar arıyorlar.
Hocam bilgisayarım ps6 ve türevlerini kaldıracak çapta bir bilgisayar olmadığı için ps'ye yönlenemem