adsense kodu aşağıdaki gibidir:
<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- te300-250 -->
<ins class="adsbygoogle"
style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-12345678912365"
data-ad-slot="12345678910"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>
yukarıdaki kodda bold yazdığım yer reklamın üstünde ayrı bir yazı şeklinde görünüyor. O bold yazılı kısmı silip reklamı eklediğim zaman reklam görünüyor herhangi bir sorun yok. Tıklamasını sayarmı acaba?
NOT: O bold yazdığım yer reklamı oluştururken ilk koda ad veriyoruz ya o ad işte.