safakkk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de 2 ay önce ikisi arasında kaldım ve htc one'ı tercih ettim. Çok da memnunum şuan. Htc'nin artısı: Donmalar ve güncelleme sonrası samsungdaki saçmalıklar olmuyor. Ses kalitesi s4den kat kat iyi.
Samsung'un artısı: Fotoğraflar daha kaliteli. Her ne kadar megapikselin önemi yok desek de zoom yapında samsungun daha iyi olduğu ortaya çıkıyor.
hocam kameranın benim için çok fazla önemi yok ki çok da fazla kullanmıyorum zaten telefonların kamera özelliklerini. htc one hakkkaten tasarım olarak tam istediğim telefon sanırım ama şimdi 1-2 saattir bakıyorumda kıyaslamalara falan g2 hem fiyat olarak daha uygun hem de özellikleri htc one dan daha üstün duruyor. Ama g2 yide en yakın arkadaşım kullanıyor şuan ordan bılıyorum kendim kullanıyormuşum gibi ve sorsanız s4 ü g2 ye asla değişmem ama ne yapsam kafam karıştı 2 gündür telefonum yok oyle dolanıyorum Yarın mutlaka yeni bir telfon edinmem gerekecek karar vermem lazım.

Gönlümden geçen Htc One ama alıpda her nekadar oyun falan oynamasamda ara sıra oynadığım asphalt 8 vb oyunlarda sorunlar yaşatacaksa sırf tasarım yüzünden de gidip yanlış bir seçim yapmak istemiyorum.