EscapeLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakın alma, 40 cm den düşüp camı örümcek ağı gibi dağılıyor. Parçası çok pahalı.

bu sanırım ne açıdan düştüğüne ve ne tür bir yüzeye düştüğüne bağlı.
AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG G2 araştırabilirsin
lg g2 yi arkadaşımla birlikte aldık 2 ay kadar oldu ancak ben g2 kullanacağıma s4 kullanmayı tercih ederim. Çünkü bana g2 her ne hikmetse kaba geldi.