Sakın alma, 40 cm den düşüp camı örümcek ağı gibi dağılıyor. Parçası çok pahalı.
bu sanırım ne açıdan düştüğüne ve ne tür bir yüzeye düştüğüne bağlı.
lg g2 yi arkadaşımla birlikte aldık 2 ay kadar oldu ancak ben g2 kullanacağıma s4 kullanmayı tercih ederim. Çünkü bana g2 her ne hikmetse kaba geldi.