Merhabalar,
Mobil ödeme firmalarında hangi ürünü satacaksanız onlar size belirli bir komisyon oranı verirler. Siz hangi ürün satmak için mobil ödeme firmasıyla anlaştınız ki bu oran bukadar düşük. Çünkü oyun satışı vs. gibi bir ürün satışının komisyon oranı %30 dan daha fazla diye biliyorum. %5 lik bir kazanç için bu işi yapmayacağınızı düşünüyorum. En basitinden bu işi daha kurumsal yapan ckcgames %50 komisyon gösteriyorlar. Sizinki neden bukadar düşük?
İyi çalışmalar
farklılık yaratmaya geldik %50 komisyon bırakanlar ceplerine güzel miktarda para atıyorlar haberiniz yok 1000 kişi kullansa sistemi her biri %5 bıraksa bizim için güzel para şuan aktif kullanıcı 718 olmuş