wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Resimde görüldüğü gibi DNS kısmında ünlem çıkıyor. Fakat siteme google bot giriyor, indexliyor.
Hatta google gibi getir dediğimde hiçbir sorun yok. Ama bu ünlem işareti neden çıkıyor olabilir arkadaşlar yardımcı olun lütfen
özel tanımlanmış (kendi tanımladığın dns) kullanıyorsan firmanın dnslerine geç, yok öyle bir durum yoksa firmaya söyle bir problem var.