Bir anda bende evlenceğim zaman açtığım konu aklıma geldi acayip heyecanlıydım üzerinden 2 seneden fazla geçti bebekte bekliyoruz bakalım umarım onun içinde hayırlısı ile konu açarız

Hayırlı olsun evlenip mutlu bir yuva kurmanız dileğim ile.