d4rkpi0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam elimde 20 TL'lik var 1 tane birinden aldım ama kullanamadım. 10 TL'ye aldım 10'dan geri sana satabilirim. Daha fazlada istersen arkadaşla görüştürebilirim seni.
saolun hocam. 3-4 liraya satılıyor zaten o kod. dediğim gibi yüksek oran daha iyi olacaktır.

@RePLa_42; eğer kimseden çıkmaz ise iletişime geçebilirim.