wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Resimde görüldüğü gibi DNS kısmında ünlem çıkıyor. Fakat siteme google bot giriyor, indexliyor.
Hatta google gibi getir dediğimde hiçbir sorun yok. Ama bu ünlem işareti neden çıkıyor olabilir arkadaşlar yardımcı olun lütfen
Dns sunucunun yavas cevap verdigini veya dns sunucusundan yanit alamadigini gosterir
Tavsiyem hosting firmanla gorus muhakkak sorun yasiyorlardir