Herşey iyi hoş ama ödeme süreleri can sıkıntısı yapıyor zira bu sorunu düzeltir ödemeleri düzenli bir işleme koyarsanız yada birşeyler geliştirirseniz seve seve kullanmaya başlayabiliriz
Sony Xperia Z ile gönderildi.
ilerde belki şirketin bütçesinden öderiz ama şuan böyle birşey düşünmüyoruz
Turkcell Vodafon ve Avea uye işyeri idinizi yada mercant Kodunuzu öğrenebilirmiyim acaba türkiyede mobil ödemeyi ilk ve uzun süre kullanan bir firmalardan olarak bildiğim kadarı ile direkt bu firmaların bayisi olmadığınzı sürece kendi domain adınıza aldığınız mobil ödeme sistemini 3 şahıslara iframe site içi yonlendirme ek sayfa açılımı gibi dolaylı yollardan kullandırmanız yasak tesbiti halinde yapılan ödemeler sahiplerine iade edilir ve hesabınız kapatılır. Bunları sizi karalamak baltalamak gibi bir amaçla yazmıyorum sadece güvenilirliğinizi doğrulamak için yazıyorum. çünkü kısa bir süre önce bunalrdan bir örnek yaşandı her hafta pazartesi ödeme yapıyoruz %5 kesiyoruz gibisinden. Eğer istediğim bilgileri bana iletirseniz en azından doğrulamasını yapar burayada yazarım herkesinde içi rahat olur.
kendi domainlerimiz üzerinden dijital ürün alışverişi olduğu için bi sakıncası bulunmamaktadır şirkete 1 kuruş bile girse faturası kesilmektedir paramazing'le aynı sistem sayılır