Resimde görüldüğü gibi DNS kısmında ünlem çıkıyor. Fakat siteme google bot giriyor, indexliyor.
Hatta google gibi getir dediğimde hiçbir sorun yok. Ama bu ünlem işareti neden çıkıyor olabilir arkadaşlar yardımcı olun lütfen