Dönüş yapmaması kötü tabi. Ben de seninle hemen aynı zamanda 2 farklı satıcıdan 2 ürün aldım. 2 kargo da yola çıktı. Kodlar sonuç veriyor. Ayrıca satıcılar da hemen cevap veriyor. Bence birkaç gün daha bekle. Belki tatilden falan dolayı satıcı daha yollamamıştır oyalıyordur.