düşünce özgürlüğümüz olursa bir şeyler üretiriz.
herkese baskı var baskıda kim ne üretecek ki
Her şeyi bir yere çekmeyin hocam. Tamam bizde şikayetçiyiz ama her konuyu bir yerlere çekmiyoruz son zamanlarda R10'da bu tür mesajlar arttı. Bir uygulama geliştiricisine ne gibi bir baskıları var ki ? Sen devlete yönelik oyun geliştirirsen yada kumara yönelik geliştirirsen cezanıda alırsın. Lütfen bu söylediklerimi kişisel olarak algılamayınız bir yerden sonra yani ufak bir şeylerin bile içinde konu çarpıtılıyor.