Skandeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende ininal var yükleme başı 2 TL alıyor. Normal pos cihazında da denedim sorunsuz çalışıyor. Hatta ininal kartın son 4 hanesi şifre oluyordu. Değiştirmekdikçe aynı kalıyor.



Mobil cihazdan gönderildi.
Arkadasın da TEB ve ininal logusu mevcut.
Ben yükleme işlemlerinde sadece 1 TL aldı ve öyle alır yazıyor.
Şifre olarak sms ile geldi tekrar unuttun veya değiştirmek yeni şifre istiyorsan onuda sms ile gönderiyor. Ama arkada ininal logosu mevcut