MeSuTbilgili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cok ama cok tesekkur ederim yotumunuz icin sonu da birinden iyi ysda kotu bi yanit aldim.
Projenin grlidip olgunlasmasi icin bu yorumlariniz cok ama cok onemli
Eğer projenin önünün açık olduğunu düşünüyorsanız bence geliştirin. Tutulmasa bile kendiniz kullanırsınız veya başka yapacağınız projelere öncülük eder ama bence kullanışlı olmuş ben olsam geliştirirdim. Ayrıca bence bu haliyle bile oldukça yararlı.