realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
New balance markasinin cakma olma ihtimali diger urunlerden daha yuksek bana gore
Yok yok oyle demeyın. Magazalardaki NB harıc alayı sahte. NB emin değilim sadece. Orjinal Nike Adidas Puma Converse Tr deki satış fiyatlarına bakın ozaman ztn orjinal olmadığını anlarsınız. Ben herzaman converse giyerim ama biliyorumki tr üretimi ve orjinal diye almış olsamda orjinal değiller. Aynı şekilde Puma ve adidasta öyle. Fakat 1 tane Newbalance aldım giyiyorum 6 7 aydır. Eminimki %100 Orjinal. 189 TL ye almıstım. Okadar rahat ki ayakkabı buymuş dedim. Yani bnmkisi marka kotuleme değil istersenız foto cekeyım gondereyım Nike, adidas, Converse, NB, Puma hepsinden var şuanda da.