hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lezzetli bir peynir değil bana göre hocam. Daha önce denemediyseniz almanızı tavsiye etmem.
Tadı çok güzel di arkadaş da yemiştim hoşuma gitti .