Bende ininal var yükleme başı 2 TL alıyor. Normal pos cihazında da denedim sorunsuz çalışıyor. Hatta ininal kartın son 4 hanesi şifre oluyordu. Değiştirmekdikçe aynı kalıyor.
Mobil cihazdan gönderildi.
PTT Atmsinden yükleyin hocam hiçbir ücret ödemessiniz