hocam site sanırım avatar resmindeki site eğer oysa parfümleri açık mı satıyorsunuz yoksa şişesi falan replika olarak birebir kopya mı satıyorsunuz? Hocam ayda ne kadar net kar kalıyor size masrafları falan çıkınca? Ayrıca tedarik süreci nasıl oluyor siz toplu alıp mı satıyorsunuz yoksa aracı işletmemi ürün tedariki ile ilgileniyor? Her üründe % kaç kar bırakıyor?