Bence kimsenin seowarpa kızdığı yok.Onların kızdıkalrı aynı şeyi birden fazla tekrarlamandır.Belki iyi niyetli açıyorsun konuları ama herkes senin gibi iyi niyetle düşünmez dostum.O yüzden he de geç