Konu
İpucu
Mükemmel Olmasada Oldukça Kullanışlı Bir Araç
06-02-2014, 23:46:52
#2
Eyupoglu
Bence kimsenin seowarpa kızdığı yok.Onların kızdıkalrı aynı şeyi birden fazla tekrarlamandır.Belki iyi niyetli açıyorsun konuları ama herkes senin gibi iyi niyetle düşünmez dostum.O yüzden he de geç