yLmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese yorum yaptım arkadaşlar. ilk iki arkadaşa hido mail adresimle eklemişim yanlışlıkla. ama problem yok, diğerlerini gördüğüm tüm artı ve inceleme ne varsa yaptım (:



teşekkürler uyarınız için hallettim (:



lütfen sizde yaparsanız sevinirim;

https://plus.google.com/112502279008195704115/about
Gereği yapıldı...

-----------------------------

Arkadaşlar.....Yorum yaparken....Konu ile ilgili birşeyler yazıp....isim bırakılırsa benim başıma gelen ...olmaz sanırım..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:30:14 -->-> Daha önceki mesaj 19:28:20 --

Bu versile ile....benim tüm yazılan incelmelerim silinmiş...

Benim yorum yaptığım arkadaşlardan ricam tekrar ederlermi..

Ama benim profilimle ilgili olsun....

https://plus.google.com/b/1099048237...onsept/reviews