Herkese yorum yaptım arkadaşlar. ilk iki arkadaşa hido mail adresimle eklemişim yanlışlıkla. ama problem yok, diğerlerini gördüğüm tüm artı ve inceleme ne varsa yaptım (:
teşekkürler uyarınız için hallettim (:
lütfen sizde yaparsanız sevinirim;
https://plus.google.com/112502279008195704115/about
Gereği yapıldı...
-----------------------------
Arkadaşlar.....Yorum yaparken....Konu ile ilgili birşeyler yazıp....isim bırakılırsa benim başıma gelen ...olmaz sanırım..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:30:14 -->-> Daha önceki mesaj 19:28:20 --
Bu versile ile....benim tüm yazılan incelmelerim silinmiş...
Benim yorum yaptığım arkadaşlardan ricam tekrar ederlermi..
Ama benim profilimle ilgili olsun....
https://plus.google.com/b/1099048237...onsept/reviews