kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@keserdar kullanıyor en son memnundu çift hatlı şarzı 1 hafta gidiyormuş sanırım iş görüyormuş

Bende almayı düşünüyordumda bi alamadım
Evet vertu parmak telefon diye geçiyor. benimkinde titreşim yok ya da ben bulamadım. Yedek hattım takılı olduğundan fazla konuşma yapmıyorum şarjı galiba 1 hafta civarı gidiyor. Diğer akıllı denilen ve neredeyse sürekli elektrikle çalışan telefonun şarjı bittiğinde de iki hattı takıp kullanabiliyorum.