Netapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
farklı bir mail hesabı ile daha doğal bir yorum yazın diyor
BUnları sileyimmi kardeş..ne yapayım...Burdaki arkadaşların yaptığı şeyler onlar..