Bayağıdır cevap yazılmamış,
bazı sorularım var.maestro panelde.
sitem açılmıyor. ftpye girince http olarak ggözükmekte başka dizin yoktu birde index.html dosya var.normalde hangi dizinlerin olması gerekiyordu..
Maestro panelde ns ayarlarını nerden yapıyoruz.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.