Arkadaşlar bu grubun gezintilerini her gece 12'den sonra özenle incelerim. Gezintisi sorunlu olan arkadaşın gezintisini en az 3 defa inceler ona göre hüküm uygularım. Bazen erken yatmam gerektiği durumlarda bile sırf grubun gezintileri için gece 12'ye kadar bekler kontrolleri yaparım. Hayatımdaki vazgeçilmez kurallarımdan birisi kul hakkıdır. Hiç kimseye hak geçmemesi içinde elimden gelen her şeyi yaptım.Defalarca uyarmama rağmen gezintiyi gerektiği gibi yapmayan ve buna itiraz eden arkadaşımız var. Bu grupta haksızlığa uğradığını düşünen varsa gruptan çıkabilir.