SandKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğin özelliklere göre gerçekten çok iyi bir şey bu İlk metrica kullanıma sunulduğunda kullananlardandım ama çok eksisi olması ve çokca da kat etmesi gereken yol olması sebebiyle sırt çevirmiştim. Tekrar bi inceleyeyim ben de (:
Dediğin gibi
Google Amca sadece tıklanılabilen yerleri hesaba katıyor.
hocam valla ne yalan söyliyeyim. metricanın önceki halini bilmiyorum. ilk defa 4-5 gün önce kurup denedim. Ama şu anki halinde hiçbir hata / eksik göremedim. Çok başarılı gözüküyor... Birde rapor almak için öyle 1-2 gün beklemiyorsun. Sitene kodu koy, birkaç ziyaretçi gelsin. Direk raporlar önünde...

ister raporlama kısmı, ister ekran tıklama oranları herşeyi ile analytics'ten daha iyi.

Sadece anlık kaç online var o gözükmüyor.

Hoş korkudan ben gene analytics kullanıyorum. Ben analytics verilerinin direk olmasada dolaylı yoldan seoya katkısının olduğunu düşünüyorum. Şimdi sıralamalarda yerlebir olmayalım boşu boşuna

Ama böyle bir endişesi bulunmayan kişilere bir google fanı olarak kesinlikle yandex metrica' yı öneririm