Bende 14 gün filan oldu sunucumu alali ama bir türlü perfermans saglayamadim sürekli kapali yok saldiri var yok su var kullanmadigim bir seye ücret ödedim mail atmislar iptal edebiliriz diye iptal edin dedim ettiler sunucuyu aciyorum dedi

acti evet 2 gün sonra gene down oldu simdide ulasamiyorum hizli olmasi önemli degil arkadaslar kalite önemli kalitee.. Eger derseniz ki konuyu baltama diye konusmalari elimde kanit olarak yollarim..