Arkadaşlar merhaba.

Veritabanına bağlantı sağlanamadığında ekrana "MySQL bağlantı hatası" yazdırıp die(); komutu ile işlemi sonlandırıyorum. Buraya kadar sorun yok ama aklıma şu takılıyor. Ya bu esnada Google siteye girerse ve bu şekilde indexlerse

MySQL bağlantı hatası olduğunda şu fonksiyon da çalışsın şeklinde kod ekledim.

header('HTTP/1.1 502 Bad Gateway');
Bu şekilde yaparsam Google yanlış indexlemiş olmaz sanırım. Yanılıyor muyum?

Sizin fikirleriniz nelerdir?